Meld kozijnreparatie of maak een terugbelverzoek
Welke onderdelen zijn binnen nu en drie jaar aan vervanging toe? SKK maakt slim gebruik van een tweede bron.
Meerdere invalshoeken
SKK accountmanager Tom Folkersma beoordeeld de staat van hang- en sluitwerk vanuit meerdere invalshoeken. ‘Na elke reparatie verrijkt de monteurs onze database.’, vertelt Tom. ‘De herstelcodes geven exact aan op welke locatie een onderdeel is gerepareerd. Hierdoor kunnen we ook vroegtijdig patronen herkennen. Zo werden er aan de Wemekampstraat in Hellendoorn opvallend veel problemen met de achterdeurscharnieren gemeld.’
Waardevolle opwaardeeradviezen
Met de eigenaar van deze woningen, woningbouwcorporatie Reggewoon, zit Tom regelmatig om tafel. Naast het doornemen van het dagelijkse onderhoud geeft hij ook waardevolle opwaardeeradviezen op basis van de informatie uit de database. Tom: ‘We combineren de storingspercentages en afmeldcodes met de bevindingen van de monteur preventief onderhoud. Hierdoor ontstaat er een compleet beeld. Ook tijdens de looptijd van een onderhoudscontract.’
Tevreden klanten
Door het combineren van verschillende informatiebronnen is SKK in staat om reparatieverzoeken te voorkomen. Dit zorgt niet alleen voor een tevreden opdrachtgever, maar ook voor een hoge tevredenheid bij bewoners.’
