8 van de 10 klachten in één keer opgelost

Kozijnwachters van SKK beschikken over technische creativiteit én een gevarieerde busvoorraad materiaal en gereedschap. Hiermee lossen zij veel kozijnklachten in één keer op, ongeacht het merk of type kozijnprofiel en -beslag. In de SKK-Vakschool trainen monteurs hun technische vaardigheden en worden ze regelmatig geïnformeerd over nieuwe technische ontwikkelingen.

Soms is het niet mogelijk om de kozijnklacht in één keer te verhelpen, bijvoorbeeld omdat er specialistisch materiaal besteld moet worden.
In die gevallen treft de monteur een noodvoorziening en wordt de reparatie afgemaakt tijdens een vervolgafspraak.
Is er kozijnvervanging of een bouwkundige ingreep nodig dan kan de monteur u daarover adviseren.

Voorkom problemen met een onderhoudsovereenkomst

Wilt u reparaties aan hang- en sluitwerk voorkomen? Sluit dan een onderhoudsovereenkomst af met SKK zodat uw kozijnbezit in topconditie blijft.

Een onderhoudsovereenkomst start met een preventieve inspectieronde bij alle ramen en deuren in de gevel van uw woning (n.b. binnendeuren horen hier dus niet bij). Tijdens deze ronde stelt de monteur draaidelen goed af, hij verhelpt kleine mankementen en, waar nodig, kan hij glas opnieuw opblokken. Zo worden grote klachten voorkomen en/of vroegtijdig gesignaleerd.

Voor duurzame kozijnexploitatie vindt onderhoud plaats in een cyclus van 3 jaar.

Lees meer over de onderhoudsovereenkomst