8 van de 10 klachten in één keer opgelost

Kozijnwachters van SKK beschikken over technische creativiteit én een gevarieerde busvoorraad materiaal en gereedschap. Hiermee lossen zij veel kozijnklachten in één keer op, ongeacht het merk of type kozijn-profiel en beslag. In de SKK-Vakschool trainen monteurs hun technische vaardigheden en worden ze regelmatig geïnformeerd over nieuwe technische ontwikkelingen.

Soms is het niet mogelijk om de kozijnklacht in één keer te verhelpen, bijvoorbeeld omdat er specialistisch materiaal besteld moet worden. In die gevallen treft de monteur een noodvoorziening en wordt de reparatie afgemaakt tijdens een vervolgafspraak. Is er kozijnvervanging of een bouwkundige ingreep nodig dan kan de monteur u daarover adviseren.

Start hier uw reparatieverzoek

Voorkom problemen met een onderhouds-overeenkomst

Na reparatie van uw raam of deur sluit u al voor € 4,67 per maand een onderhoudsovereenkomst bij ons af. Daarmee voorkomt u problemen in de toekomst. De aanmelding voor zo’n onderhoudsovereenkomst kunt u digitaal doen nadat de reparatie heeft plaatsgevonden.

Wij maken vervolgens een afspraak voor een preventieve inspectieronde bij alle ramen en deuren in de gevel van uw woning. Binnendeuren horen hier dus niet bij. De monteur stelt draaidelen goed af, verhelpt kleine mankementen indien mogelijk ter plekke en als het nodig is wordt glas opnieuw opgeblokt. Zo worden grote klachten voorkomen of vroegtijdig gesignaleerd.

Voor duurzame kozijnexploitatie vindt onderhoud plaats in een cyclus van 3 jaar.