Extra focus:
Je speelt een sleutelrol in de Projectadministratie en hierbij horen de volgende taken:
- Projecten aanmaken en opleveren
- Facturatie van projecten uitvoeren
- Projecten bewaken en voortgang monitoren
- Project-inkoopfacturen verwerken
Andere taken en verantwoordelijkheden:
- Uitvoeren van diverse dagelijkse controles
- Beantwoorden van vragen omtrent de administratie
- Ondersteunen bij diverse administratieve projecten en initiatieven
Wie ben jij?
- Jij bent communicatief sterk en weet je zowel schriftelijk als mondeling goed uit te drukken.
- Jij werkt nauwkeurig en hebt een sterk organisatorisch vermogen, gecombineerd met discretie bij het omgaan met vertrouwelijke informatie.
- Jij hebt ervaring met administratieve software en beheerst MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Jij hebt een proactieve en flexibele werkhouding en denkt graag mee in oplossingen.
- Opleidingsniveau: minimaal MBO 4 werk- en denkniveau
Wat mag je verwachten?
- Een uitdagende functie binnen een dynamische en professionele organisatie
- Prettige werkomgeving op ons hoofdkantoor in Assen
- Reiskostenvergoeding en mogelijkheden voor thuiswerken
- Marktconform salaris (€2.700,00 – €3.500,00 per maand) en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
- 24,5 verlofdagen en 11 ATV-dagen per jaar
- Een dienstverband van 24 – 40 uur per week
Stuur je CV en motivatiebrief naar blomberg@skk.nl. Voor aanvullende vragen kun je terecht bij Rik Blomberg, 0592-798703.