Meld kozijnreparatie of maak een terugbelverzoek
Gedurende 2 weken is dagelijks gebeld met een aantal bewoners om te informeren naar hun tevredenheid over SKK Kozijnwacht. De bewoners zijn willekeurig geselecteerd uit een lijst van adressen waar recent een SKK monteur geweest was voor kozijnreparatie, preventief onderhoud of projectmatige opwaardering van de kozijnen.
In het telefoongesprek is aan de hand van een vragenlijst door de bewoner een beoordeling gegeven over:
- SKK Kozijnwacht in het algemeen
- de informatievoorziening en klantvriendelijkheid van het call center van SKK
- de technische uitvoering en het voorkomen van de monteur
Opvallend is de hoge respons: 34 bewoners geprobeerd te bereiken, 30 ook daadwerkelijk gesproken.
Qua representativiteit moet rekening gehouden worden met het feit dat SKK niet over telefoonnummers van alle bewoners beschikt. Bij de willekeurige selectie van adressen zijn bewoners waarvan het telefoonnummer onbekend is bij SKK afgevallen.
De uitkomst:
Toelichting van bewoners op niet-legitimeren: Vanwege duidelijke belettering op de bedrijfskleding en bus van de monteur niet nodig.
Toelichting op ontevredenheid informatievoorziening: betrof onduidelijkheden in de afspraak brief over leegruimen vensterbank en exact tijdstip monteur bezoek.