Bel: 085 - 303 84 32

Óf meld uw reparatieverzoek:

* verplicht veld

Heeft u een kozijnprobleem?
SKK Kozijnwacht helpt u graag!

Service tarief – éénmalig reparatieverzoek

Het servicetarief van SKK Kozijnwacht bestaat uit :

  • starttarief per monteurbezoek
  • arbeidstijd per kwartier per monteur in rekening gebracht
  • eventueel toegepaste materiaalen

Tarieven worden jaarlijks vastgesteld.

Het starttarief is inclusief voorrij- en administratiekosten en verbruik van kleinmateriaal. Er wordt altijd minimaal één kwartier per monteur in rekening gebracht.

Starttarief

€ 56,50 incl. BTW*

( € 46,69 excl. BTW)

Arbeidskosten per kwartier

€ 20,50 incl. BTW

( € 16,94 excl. BTW)

Voor het Servicetarief gelden de volgende bepalingen

  • Starttarief is inclusief voorrij- en administratiekosten, alsmede klein materiaal;
  • Er wordt minimaal één kwartier werktijd in rekening gebracht en arbeidstijd wordt steeds afgerond op een vol kwartier;
  • Indien er twee monteurs komen (op basis van de aard van de klacht) worden arbeidskosten van beide monteurs berekend – starttarief wordt niet verdubbeld;
  • Te vervangen materialen worden in rekening gebracht;
  • Indien een tweede bezoek nodig is (bijvoorbeeld vanwege een materiaalbestelling), vervalt het starttarief voor het tweede bezoek en wordt alleen de gewerkte tijd berekend per kwartier per monteur;
  • Na afronding van de reparatie ontvangt u één factuur met een betalingstermijn van 15 dagen;
  • Op de verrichte werkzaamheden geldt een garantietermijn van een half jaar;
  • Voor toegepaste materialen geldt een garantietermijn zoals verstrekt door de leverancier;
  • Jaarlijkse prijsaanpassingen vinden plaats per 1 januari en zijn gebaseerd op de BDB-indexering Eengezinswoningen Onderhoud.

 

* Het service tarief is geldig tot 31 december 2018.

Op de werkzaamheden zijn de servicevoorwaarden van SKK Kozijnwacht van toepassing.

Waar zit SKK Kozijnwacht?

SKK Kozijnwacht repareert snel en vakkundig kozijnen en hang- en sluitwerk in heel Nederland. Spoedreparaties binnen één dag. Onze servicemonteurs zijn snel ter plaatse en hebben een gevarieerde busvoorraad waarmee ze 8 van de 10 klachten direct verhelpen.

Meer informatie over:

een éénmalig reparatieverzoek

preventief kozijnonderhoud